Absen: Med den omfattande återhämtningen av utländska marknader kommer vi att öka investeringarna i viktiga områden

Nov 26,2022

Abens rörelseresultat under de första tre kvartalen av 2022 kommer att vara cirka 1,780 miljarder yuan, en ökning med cirka 27% jämfört med 1,402 miljarder yuan under de tre första kvartalen 2021; Nettovinsten som hänföras till aktieägarna i noterade företag under de första tre kvartalen av 2022 var 113.6487 miljoner yuan, med en tillväxt från cirka 292%år till år.

Nyligen sade Absen under byrån av att byrån på grund av effekterna av epidemisk situation och ekonomins nedåtriktade tryck minskade den kinesiska marknadens verksamhetsintäkter år 2021 under rapporteringsperioden; Men med den omfattande återhämtningen av den utländska marknaden kommer den internationella marknadens rörelseresultat under de första tre kvartalen av 2022 att öka med nästan 100% jämfört med 2021; Implementeringen och implementeringen av företagets strategi "Intern och extern dubbel attack" 2022 kommer att ge en garanti för den övergripande stabila tillväxten av företagets resultat i den osäkra externa ekonomiska miljön 2022. Företaget kommer att följa som huvudverksamheten, och fortsätt att lägga ut de internationella och kinesiska marknaderna; Öka byggandet av inhemska och utländska kanaler, utöka försäljningsskalan och öka marknadsandelen; Utnyttja möjligheten att snabb återhämtning av marknadsföretag och inse den snabba tillväxten av företagets övergripande verksamhet.

Som ett av de första LED -visningsföretagen som exportade utomlands har Absen djupt förankrat på den utländska marknaden, gjort stadiga framsteg och byggt ett unikt inflytande från kinesiska varumärken i världen. Internationella stora utställningar har alltid varit en viktig vindvingel för produktteknologiutveckling och marknadsföring i branschen. När den utländska marknaden gradvis kommer ut ur disen, startas den globala utställningsprocessen också snabbt. År 2022 kommer den utländska marknaden gradvis att återhämta sig. Företaget kommer att delta i utställningar i Nordamerika, Europa, Asien och Stilla havet, Latinamerika och andra platser för många gånger 2022. Samtidigt, i kombination med marknadsföring online och andra former, kommer det att visa nya produkter, ny teknik och lösningar till globala kunder. Med den omfattande återhämtningen av utländska marknader växte företagets internationella marknadsverksamhet snabbt under rapporteringsperioden. Företaget utnyttjade möjligheten att återhämta sig på vissa utländska marknader, fortsatte att öka strategiska investeringar i viktiga områden och marknader, ökade personalresor, byggde kraftigt lokala kanaler för att utföra affärer och uppnådde snabb återhämtning av affärer på utländska marknader.

Dessutom är virtuell film- och tv -produktion en annan populär applikation som främjas av LED -innovation under de senaste två åren. Jämfört med den traditionella gröna skärmskytte har den virtuella produktionstekniken för LED -skärmen betydande fördelar, vilket gör att det kreativa teamet kan se skjutmiljön intuitivt, ändra sceneffekten i realtid enligt skriptet och förbättra kommunikationseffektiviteten kraftigt.

För det nya affärsområdet för virtuell studio genomförde Abs aktivt teknisk layout och lanserade en serie produkter och lösningar. I september 2022, Nederländerna International Radio and Television Technology Exhibition (IBC2022, har den lockat ett stort antal professionella kundupplevelser och samråd på plats. I oktober 2022 hölls företagets virtuella produktionskonferens i Garden Studios, toppen Film och TV Creative Studio i London, England. Företaget samarbetade med äldre experter inom det virtuella produktionsområdet i Europa och industriella ekologiska partners för att genomföra djupgående utbyten och utforska gemensamt fler möjligheter för virtuell produktion för att möjliggöra konstnärlig skapelse.

För närvarande har den Virtual Shooting Full Scene LED -displaylösningen som lanserades av Absen framgångsrikt tillämpats på virtuella studior, studior, XR -scener och andra scener i större länder runt om i världen, till exempel USA, Kina, Storbritannien, Frankrike,Ryssland, Kanada, och så vidare.God marknadsåterkoppling har erhållits och branschen har betydande fördelar.
Produkt RFQ